دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین دستگاه‌های پرداخت‌کاری برای طلاسازان

جواهرات و اقلام طلای خود را با دستگاه‌های پرداخت پیشرفته طلا، به شاهکارهایی خیره کننده تبدیل کنید. این دستگاه‌ها‌ی پرداخت کاری با در نظر گرفتن دقت و کارایی بالا، طوری طراحی شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند تا به بهترین حالت ممکن، سطوح فلزات را صیقلی و بی عیب کنید.

images 1688302243 64a172a3d91fc

بهترین دستگاه‌های پرداخت طلا در ایران را بیشتر بشناسید

مجموعه‌ای از دستگاه‌های پرداخت زرگری جهت پوشش تمام نیازهای استادان طلاساز؛ که برای جلا دادن و براق کردن جواهرات مختلف قیمتی به این دستگاه ها نیاز دارند.

دستگاه پرداخت رومیزی توربو (سوپر)

images 1688302428 64a1735c07fc7

این دستگاه دارای یک مکنده قوی است که کلید دوگانه موتور و مکنده قابلیت و کارایی این دستگاه را چند برابر کرده است. ابعاد این دستگاه را می‌توان این‌گونه شرح داد.

  • طول: 75 سانتی متر
  • عرض: 52 سانتی متر
  • ارتفاع:61 سانتی متر

فروش دستگاه پرداخت رومیزی توربو (سوپر)، برند سالار ماشین تولید کننده انواع دستگاه پرداخت؛ که یکی از خوشنام‌ترین تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می‌رود.

دستگاه پرداخت طلا یک طرفه ایستاده Eleman

این نوع دستگاه نیز مانند نوع توربو دارای کلید دوگانه برای کنترل موتور و مکنده بوده و ساخت برند معتبر سالار ماشین است. دستگاه پرداخت طلا یک طرفه ایستاده مارک Eleman، از سویی با موتور 3000 دور در دقیقه خود و همچنین کیسه مخصوص جمع آوری ضایعات توانسته به عنوان یک دستگاه پرداخت طلا محبوب به شمار رود و دارای ابعادی به شرح زیر است.

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 44 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر

دستگاه پرداخت کاری رومیزی بزرگ Eleman

دستگاه فوق نیز تمام ویژگی‌های دو دستگاه بالا را که شامل: توان موتور، کیسه جمع آوری ضایعات و کلید کنترل کننده موتور و مکنده دارا می‌باشد. تفاوت بارز دستگاه پرداخت کاری رومیزی بزرگ با دو محصول بالا در ابعاد است که در لیست زیر شرح داده شده است.

  • طول:60 سانتی متر
  • عرض: 44 سانتی متر

دستگاه پرداختکاری LAP رومیزی

دستگاه LAP یک دستیار قدرتمند جهت پولیش کاری و لپیداری سطوح مدنظر طلاساز است. این دستگاه با موتور قدرتمند 3450 دور در دقیقه و 1.2 اسب بخار توانسته یک همراه خوب در کارگاه طلاسازی شما باشد.

موتور پرداخت دو طرفه رومیزی Master Polish Grand

یک دستگاه پرداخت با یک موتور 3000 دور در دقیقه همراه با مکنده قوی و کیسه جمع آوری ضایعات، به طور قطع می‌تواند یک همراه همیشگی در کارگاه طلاسازی بشمار رود.

دستگاه پرداخت رومیزی کوچک Eleman

این دستگاه به دلیل قابلیت‌های چون: مکنده قوی، کلید جداگانه، کیسه جمع آوری ضایعات و نمایشگر ولتاژ ورودی برق کاملا مناسب کارگاه‌های کوچک خانگی است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تعویض آسان نمد اشاره نمود.

دستگاه رومیزی کوچک المان ساخت شرکت سالار ماشین ابعادی به شرح زیر دارد.

  • طول: 52 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
  • وزن: 16.5 کیلوگرم

دستگاه پرداخت کاری دو طرفه ایستاده Eleman

این دستگاه دارای ویژگی‌های کاملا مشابه با نوع یک طرفه خود است. و به دلیل دو طرفه بودن خود قابلیت استفاده همزمان دو کاربر را دارد.

images 1688302601 64a1740984949

ابعاد دستگاه پرداخت کاری دوطرفه ایستاده شامل گزینه‌های زیر است.

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 44 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر

ویژگی‌های کلیدی انتخاب دستگاه پرداخت زرگری

  1. عملکرد بی‌نظیر: با عیوب سطحی خداحافظی کنید و به کمال سلام کنید. دستگاه‌های پرداخت فوق طوری طراحی شده‌اند؛ که نتایجی استثنایی ارائه می‌دهند، و یک روکش آینه مانند ایجاد می‌کنند تا زیبایی آثار طلایی شما را افزایش ‌دهند.
  2. تطبیق پذیری باز تعریف شده: از جواهرات ظریف گرفته تا اقلام طلای بزرگتر، دستگاه پرداخت همه آنها را مدیریت می‌کند. طراحی همه کاره آن، اشکال و اندازه‌های مختلف را در خود جای می‌دهد و به طلاساز این امکان را می‌دهد که بدون زحمت تمام جزئیات را با ظرافت جلا دهید.
  3. کنترل دقیق: فرآیند پرداخت را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. این دستگاه‌ها توانایی سرعت تنظیمات قابل تنظیم از جمله سرعت دستگاه را ارائه می‌دهند. این ویژگی به دلیل کنترل دقیق بر سطح مورد نظر، درخشندگی و صافی مطلوبی را خلق می‌کند.
  4. دوام و قابلیت اطمینان: دستگاه پرداخت طلاسازی ساخته شده از مواد باکیفیت است؛ که برای مقاومت در برابر خواسته‌های یک کارگاه شلوغ طلاسازی ساخته شده است. دوام آن عملکرد طولانی مدت و بازگشت سرمایه شما را تضمین می‌کند.

هنر طلاسازی خود را ارتقا دهید:

پتانسیل خلاقانه خود را آزاد کنید و هنر طلاسازی خود را با استفاده از دستگاه‌های پرداخت طلاسازی به سطح بالاتری ببرید. انواع دستگاه‌های پرداخت ساخت شرکت معتبر سالار ماشین موجود در سایت طلاتولز، ترکیبی قوی از مکنده قوی،موتورهای قدرتمند در ابعاد مناسب با هر فضا هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هنر کمال را کشف کرده و مشتریان را مجذوب سازه‌های طلایی خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *